Instrukcja obsługi

Obowiązek wprowadzenia instrukcji obsługi wynika z § 11 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).

Główna strona serwisu składa się z:

1) nagłówka (logo biuletynu) znajdującego się na górze strony,

2) wyszukiwarki,

3) menu,

4) linku do strony głównej BIP oraz do serwisu informacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi.

Menu

Po lewej stronie serwisu został umieszczony panel nawigacyjny (menu) z odpowiednio posortowanymi działami oraz kategoriami zawierającymi informacje na poszczególne tematy. Każda element jest odsyłaczem (linkiem) do poszczególnych podstron. Po naciśnięciu wybrany link otworzy się strona z treścią odpowiadającą naciśniętemu odsyłaczowi (linkowi).

Okno właściwe:

Jest to ta część serwisu, w której wyświetlane zostają treści informacyjne wprowadzone przez autorów publikowanych informacji. Okno składa się z:

1) nagłówka informującego o odwiedzanym dziale,

2) treści wpisu (informacji),

3) informacji na temat:

    ‒ daty wytworzenia informacji,

    ‒ daty ostatniej aktualizacji informacji,

Wyszukiwarka

Umożliwia znalezienie interesującej nas informacji. W polu wyszukiwarki należy wpisać szukane słowo i nacisnąć przycisk szukaj a system znajdzie wszystkie odpowiadające zapytaniu rekordy. Po znalezieniu szukanych informacji program wyświetli tytuł oraz informacje ze znalezionymi słowami kluczowymi. Wystarczy nacisnąć myszką na tytuł wyświetlonych rekordów a informacja pokaże nam się w otwartym oknie.

Ostatnia aktualizacja:

Data opublikowania: 18 czerwca, 2020 10:06