Obowiązek wprowadzenia instrukcji obsługi wynika z § 11 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68).
Główna strona serwisu składa się z:
1) nagłówka (logo biuletynu) znajdującego się na górze strony,
2) wyszukiwarki,
3) menu,
4) linku do strony głównej BIP oraz do serwisu informacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi.
Menu
Po lewej stronie serwisu został umieszczony panel nawigacyjny (menu) z odpowiednio posortowanymi działami oraz kategoriami zawierającymi informacje na poszczególne tematy. Każda element jest odsyłaczem (linkiem) do poszczególnych podstron. Po naciśnięciu wybrany link otworzy się strona z treścią odpowiadającą naciśniętemu odsyłaczowi (linkowi).
Okno właściwe:
Jest to ta część serwisu, w której wyświetlane zostają treści informacyjne wprowadzone przez autorów publikowanych informacji. Okno składa się z:
1) nagłówka informującego o odwiedzanym dziale,
2) treści wpisu (informacji),
3) informacji na temat:
‒ daty wytworzenia informacji,
‒ daty ostatniej aktualizacji informacji,
Wyszukiwarka
Umożliwia znalezienie interesującej nas informacji. W polu wyszukiwarki należy wpisać szukane słowo i nacisnąć przycisk szukaj a system znajdzie wszystkie odpowiadające zapytaniu rekordy. Po znalezieniu szukanych informacji program wyświetli tytuł oraz informacje ze znalezionymi słowami kluczowymi. Wystarczy nacisnąć myszką na tytuł wyświetlonych rekordów a informacja pokaże nam się w otwartym oknie.
Ostatnia aktualizacja: